معرفی بهترین لوازم جانبی PS4 برای حرفه ای تر شدن

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میم. گیم
9:48
چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399

لوازم جانبی پلی استیشن 4 به شما این امکان را خواهند داد تا از بازی کردن لذت بیشتری ببرید، مکالمات صوتی بهتر و استریم‌های باکیفیت‌تری داشته باشید. برای حرفه ای تر شدن در بازی با معرفی تعدادی از بهترین لوازم جانبی PS4 همراه باشید.

لوازم جانبی ps4 عالی

 

پک و جعبه پلی استیشن 4 شامل تمام آن چیزی است که برای لذت بردن از این کنسول بازی لازم دارید و این به معنی آن است که در حالت عادی به ابزار دیگری برای استفاده از این کنسول نیاز ندارید. اما لوازم جانبی متنوع و گوناگونی برای پلی استیشن 4 عرضه شده که تجربه گیمینگ را بسیار لذتبخش تر کرده‌اند. با معرفی این لوازم همراه ما باشید.

 

بهترین لوازم جانبی پلی استیشن 4

در این مقاله سعی شده تا انواع مختلف لوازم جانبی PS4 مورد بررسی قرار گیرد. این لوازم جانبی شامل VR، دسته بازی پلی استیشن، اسکین PS4 و لوازمی برای بهبود ارتباطات و استریم‌ها می‌شود که می‌توانند تجربه جذاب‌تری را برای شما رقم بزنند. در ادامه با معرفی این ابزار جانبی با ما همراه باشید.

  

میکروفن گیمینگ ریزر مدل SEIREN X مناسب PS4

بهترین لوازم جانبی ps4

میکروفن گیمینگ SEIREN X از برند ریزر از لوازم جانبی پلی استیشن 4 است که بسیاری از افرادی که به استریم کردن و اشتراک گذاری بازی‌های خود می‌پردازند از آن استفاده می‌کنند. به کمک این میکروفون شما قادر خواهید بود تا مکالمه‌های صوتی بهتری را با دوستان خود داشته باشید و همچنین در هنگام استریم کردن گزارشی واضح و با کیفیت را برای بینندگان خود ارائه کنید. نکته قابل توجه در مورد این میکروفون این است که SEIREN X قابلیت استفاده برای سایر دستگاه‌ها و کامپیوتر را نیز دارا است. بدنه با کیفیت و وضوح و کیفیت بالای صدا از جمله ویژگی‌های این میکروفون پرطرفدار هستند.

 

 

هدست مخصوص بازی HyperX Cloud Stinger

بهترین لوازم جانبی پلی استیشن 4 

 

هیچ چیز خاص یا متفاوتی در رابطه با این هدست وجود ندارد، اما با این وجود HyperX Cloud Stinger قطعا یکی از بهترین هدست‌های بازی است و قیمت بالایی نیز ندارد. این محصول یکی از کاربردی‌ترین ابزار جانبی PS4 است که بسیاری از گیمر‌ها آن را تهیه کرده‌اند و بازخورد بسیار خوبی را به همراه داشته است. ویژگی مهم این هدست این است که با حرکت دادن میکروفون آن می‌توانید آن را خاموش یا روشن کنید که بسیار کاربردی است. ویژگی دیگر این هدست امکان استفاده از آن برای سایر دستگاه‌ها است که آن را محدود به پلی استیشن شما نخواهد کرد.

 

هدست واقعیت مجازی Sony PlayStation VR

لوازم جانبی کنسول بازی

امکان خرید تکی هدست واقعیت مجازی Sony PlayStation VR وجود دارد، اما بدون دوربین مخصوص به ندرت در بازی‌ها کار خواهد کرد. همچنین بسیاری از بازی‌ها با استفاده از دسته‌های مخصوص این محصول بسیار سرگرم کننده‌تر و هیجان‌انگیز‌تر خواهند بود. PSVR یکی از بهترین لوازم جانبی PS4 است که با همه مدل‌های پلی استیشن 4 سازگار است و کار خواهد کرد. با استفاده از این محصول می‌توانید یکی از بهترین تجربه‌های بازی در دنیای واقعیت مجازی را تجربه کنید.

کنترل از راه دور بلوتوثPDP PS4

بهترین لوازم جانبی کنسول بازی پلی استیشن 4

کنترل قبلی PDP واقعاً کیفیت پایینی داشت و اصلاً خوب نبود. آن کنترل خشک بود و دکمه‌های زیادی داشت که هیچکدام آنجایی که دوست داشتید باشند نبودند. خوشبختانه در این کنترل جدید تمام آن مشکلات برطرف شده و یک کنترل باکیفیت عرضه شده است.

این محصول دارای مجوز رسمی از طرف کمپانی سونی است و همانطور که می‌بینید دکمه‌های پلی استیشن نیز در این کنترل استفاده شده که کاربرد آن را بیشتر کرده‌اند. نکته مثبت دیگر در رابطه با این کنترل بلوتوث بودن آن است. این موضوع باعث شده است که دیگر نیازی به نشانه رفتن کنترل دقیقاً به سمت کنسول نباشد و در هر جهت دیگر نیز کنترل کار کند.

 

روکش آنالوگ دسته PS4

لوازم پلی استیشن 4

یکی دیگر از لوازم جانبی پلی استیشن 4 روکش آنالوگ درسته است. آنالوگ‌ها در دسته‌های بازی عموماً جنس مناسبی ندارند و یا پس از مدتی استفاده کیفیت خود را از دست می‌دهند. ابزار جانبی مورد نظری که این مشکل را به طور کامل برطرف خواهد کرد روکش آنالوگ دسته PS4 است که برای این محصولات تولید شده‌اند. این روکش‌ها علاوه بر اینکه در ظاهر دسته تاثیر بسزایی خواهند داشت و می‌توانند به جذاب شدن آن دسته کمک کنند، کیفیت بسیار خوبی را دارا بوده و هنگام بازی به هیچ وجه باعث خستگی دست نخواهند شد و در ضمن از کیفیت جنس آنالوگ زیر خود نیز حفاظت خواهند کرد.

 

 

اسکین یا برچسب PS4

لوازم جانبی کنسول ps4

 

یکی دیگر از جذاب‌ترین و بهترین لوازم جانبی PS4 ، برچسب پلی استیشن 4 است. کنسول پلی استیشن 4 به دلیل طراحی خاصی که دارد، پذیرای این است که بر روی آن برچسب‌های مختلف گیم نصب کنید. اسکین به معنای پوسته است و تقریبا به هر برچسب قابل نصب روی دستگاه‌های دیجیتال به ویژه پلی استیشن، اسکین گفته می‌شود. معمولا جنس آن ها از P.V.C است و دارای یک لایه چسبدار است. اسکین‌ها معمولا برای زیباسازی و تزیین کالاهای دیجیتال مانند پلی استیشن، موبایل، لپ تاپ و … به کار برده می‌شوند.

 

حرف آخر

در این مقاله سعی شد تا بهترین لوازم جانبی PS4 را به شما معرفی کنیم. آیا تاکنون از هیچکدام از این محصولات استفاده کرده‌اید؟ نظرات و تجربیات خود در استفاده از لوازم جانبی پلی استیشن 4 را با ما در میان بگذارید.


تعداد بازدید از این مطلب: 918
بازدید : 918

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بهترین بازیهای اندروید، آیفون،بازیهای کامپیوتری و پلی استیشن مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر